10 Kasım 2013 Pazar

7.KIZ: Aldatıldığını Öğrendiğin An




...

Kolum titriyordu. Yurtdışındaydım. Ofisteydim. Toplantım vardı. Aldatılıyordum. Kolum titriyordu. Telefonu tutamıyordum. Zorla bir daha aradım: Telefon kapalıydı. Bir daha aradım: Kapalıydı. Üzüntüden çok sinirdi hissettiğim. Bir de acizlik… Titriyordum. Toplantım başlayacaktı.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


1 yorum:

  1. Hic aldatmadim, bildigim kadariyla hic aldatilmadim. Aldatmaktan cok, aldatildigimi ogrendigim an ne yapacagimdan korktum.

    Hem sansli, hem de sanssiz insanmissin vesselam. Olur da bir gun aldatilirsam, senin gibi binlerce km otesinde olmak isterim o kizin. Sokaktan disari adimimi attigimda istersem gunlerce, aylarca onu goremeyecegimden emin olabilmek, disimi sikmak, kalbime bir yumruk atmak ve gozlerim acikken kendimi kapatmak isterim duygularima, ve aslinda dunyaya da. Bir yandan da boslukta olmak isterim, yapmak zorunda oldugum hicbir sey olmadigi bir anda, hep yapmak isteyip de yapamadiklarimi yasamak isterim o anlarda. Biraz terapi, biraz da rehabilitasyon niyetine.

    Ve en cok da sunu merak ettim? Bir gun aldatildigimi ogrenirsem, acaba ben de aldatmak isteyecek miyim? Gorecegiz bakalim...

    - kk

    YanıtlaSil