27 Kasım 2014 Perşembe

GELMEYEN PAZARTESİLER : Mozaik Pasta - Dilim 4



Son Dilim

...

Yemem bitince bir sigara yaktım. Yemek yüzünden sessizleştiğim için bensiz bir muhabbete başlamışlardı. Ne dediklerini duymadan onları izlemeye başladım. Yıllardır yalnız yaşıyordum, yıllardır ailemi yalnızca bayramlarda ve arada bir hafta sonu Ankara'ya yaptığım kaçamaklarda görüyordum; onlar ise yerimi çoktan doldurmuş, uzakta olmamı benimsemişlerdi. Ailenin küçük ve afacan erkek çocuğu artık yeğenim, evin genç ve ev işlerine koşan erkeği ise eniştem olmuştu. 

Ben ise silinmiştim.

Özenerek bakıyordum onlara. Bir an yabancı gibi hissettim kendimi salonda. Yerine yedek oyuncu girmiş, kulübesinde dinlenen as futbolcu böyle hissediyordu herhalde.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder