26 Ocak 2015 Pazartesi

GELMEYEN PAZARTESİLER: Çaydanlık Yıkamak



Yalnız Adam ve Ev İşleri - I


***

Eksper Mental: Aşkımm, bak ne buldum... Aaa! Aşkımmm nereye gidiyorsun?
Bahtsız Dişi: Seni terkediyorum. Bıktım bu beceriksizliğinden!
Eksper Mental: Aşkım, ama ama demlik poşet diye bir şey buldum, bak.
Bahtsız Dişi: Üzgünüm... (Çat! Kapı kapanır.)
Eksper Mental: Üüüü... Çay Bella…

Akşam:

Eksper Mental: Sen beni hiç terketme olur mu? Hep yanımda kal, çok seviyorum seni.
Demlik Poşet: Hayda...

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder