8 Mart 2015 Pazar

GELMEYEN PAZARTESİLER: Karizmatik Sinirlenememek




"Kahretsin!" diyerek iki elinin avuçlarıyla duvara vurdu, "Artık dayanamıyorum." diye devam ederken, elleri halen duvara yapışık, kafası ise gergin omuzlarının arasından aşağı eğilmişti.

"Vay be hocu!" dedim, "Ne de süpersonik bir sinirdir bu!".

•••••

Eminem sinirine sahip olmak istedim yıllarca; onun gibi konuşayım kavga ederken, dudağım hiddetle titresin, ama salyalar sıçratmayayım. Onun gibi gözlerimi koca koca açarak düşmanımın gözlerinin içine bakayım.

Olmadı, olamadı...

Bir diğer hayalim, sinirliyken bir şeyleri devirmekti. Ne bulursam yere atayım, bir yandan hip hopçu çevikliğiyle derdimi anlatırken, en son tekmeyi üzerinde şampanya bardakları bulunan sehpaya atayım, sonra da kapıyı çarpıp çıkayım.

Olmadı, olamadı...

Ah hele ki bir kavgayı arabada yaşasam, kavga ederken, sağ koltukta oturan kişi yapma nolur dercesine bana bağırsa ama ben yılmasam, yoğun trafikte hızla bir onu sollasam, bir bunu sollasam.

Olmadı, olamadı...

Klip kavgaları yaşasak diye dualar ettim sevgilimle, şöyle iki elimle tutup onu omuzlarından sallasam, sonra itsem, yatağa devrilse, ben duygusal bir şekilde ama öfkeli anlatmaya devam etsem, delikanlılığın kurallarını anlatırken ben, o yastığa sarılıp ağlasa, bunu "Ah bu karizmatik adamı nasıl da üzdüm böyle, ne kadar da haklı dediği her cümlede, onu haketmiyorum, onu haketmiyorum" diyerek yapsa.

Olmadı, olamadı...

Kavgalardan sonra duşa girip, tek elimi yumruk yapıp duvara yaslasam nasıl olurdu peki? Aklıma kötü bir şey gelmiş gibi yapıp, tekrar bir yumruk atsam duvara sonra kafamı kaldırıp akan suya baksam, huzur dolsam…

Olmadı, o da olamadı...

Duş başlığına bakınca, gözümden burnumdan su girdi, öksür hapşur derken gözlerim yaşla doldu. 

•••••

Eminem'in beyaz atlet giydiğinde çok artist, bizim ise kıro olduğumuz bu iğrenç dünyada, kavgalarım asla;

- Salak!
+ Sensin salak!
- Hayır! Sensin salak!
+ Ayna ayna...

seviyesini geçemedi. Sinirlendiğimde duşa girsem ya kese attım, ya lif ile koltuk altlarımı yıkadım. 

Ben de karizmatik kavga etmek, ben de sinirden ev yakıp, önünde şarkı söylemek istedim. Ama apartmanı yaksam, komşulardan dayak yerdim, yapamazdım. 

Paltomu giyip çekip gitsem peki bir kavga sonrası evden,

- Gövdemi yıkar giderim...
+ İyi edersin, koktun zaten yıkanmaya yıkanmaya...
- Ya öyle değil, ev yıkmak gibi, yani gövdemi yıkar giderim, bak açıklayınca olmadı ama...

sevgilim önce beni durdurmaz sonrasında camdan aşağı sarkar ve elleri paltosunun cebinde rüzgara karşı yürüyen ve karizmatik olduğunu düşünen bana, "Dönerken ekmek al." diye seslenirdi. Bir yandan sigaramı yakıp, bir yandan ona ters bir bakış fırlatsam da nafileydi.

- Artık seninle duramam...
+ Dur diyen yok zaten salak...
- Bak kapıyı çarpar giderim...
+ Git aman git de kurtulalım senden...
- Ama kafama sıkar giderim...
+ Sıkmadığın hata, aldığın oksijene yazık senin be...
- Ama canım neden öyle diyorsun, tamam gitmem, kızma, ehe ehe
+ Öff


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder