26 Aralık 2013 Perşembe

9. KIZ : Çağdaş ve Modern İlişkilerin Kıskançlıkla İmtihanı



 Kıskançlık Dokuzlaması : 6

...

"Hmmm…" dedim. Ki "hmm"'layan çağdaş erkek aslında: "Ulan bu şerefsiz ne maksatla arıyor! Ver bakayım telefonu. Arıcam geri." demek isteyen erkekti. Bir şey dememi beklercesine suratıma bakıyordu. "Neymiş derdi?" dedim mümkün olduğunca sallamayan ve sakin bir ses tonuyla. "Aman boşver yaa." dedi. "Ne boşveri hocu, ne boşveri!" demek istesem de sustum ve "İz Tv"'yi açtım. Arkeolojiyle ilgili bir program vardı. Sanki yılların arkeoloğu, sanki Efes'i gün ışığına çıkarmış bir profesörmüşcesine dikkatle programı izlemeye devam ettim. Konuşmuyordum. Böyle önemsiz konularda konuşmazdı çağdaş erkekler.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

1 yorum:

  1. bana göre çok yanlış hareketler yapıyosun. yok modern erkek olmakmış yok bilmem neymiş. ya sen bi kere kendin olsana. elini masaya vurmak mı istiyosun? vur. bi kere de baskın ol yahu. inan kadınlar da bunu ister. böyle kadınları pohpohlaya pohpohlaya, ezile ezile, daha fazla değer vere vere kaçırdın hepsini. ilişkilerdeki başarısızlıklarının da bunlarla çok alakası var bence. bi kere de sert ol . bi kere de baskın ol. bi de böyle dene.

    YanıtlaSil