29 Aralık 2013 Pazar

9. KIZ : İlişkilerin Mini Etekle İmtihanı



Kıskançlık Dokuzlaması : 7

...

Bahsettiği boyunluktan bozma eteği aldım elime, "Asıl sen dalga geçiyorsun galiba." dedim, "Güzel mi? Değil mi?" diye sordu. "Beğenmedim." dedim. Birden kaşlarını çattı, derin bir nefes aldı. Sıvama geliyordu. Titredim. Pek çok eteği beğenmemiştim o gün; ama o, boyunluk eteği beğenmememe sinirlenmişti sadece. Kadınlar özgürlük alanlarına müdahale edildiğini hissettiler mi, zıvanadan çıkarlardı. Yavaş yavaş ses tonunu yükselterek; bol feminizim, çok humanizm, hiç nihilizm, hep eksiztansiyalizm kokan bir sıvama yaptı. Suratım tükürük içinde kalmıştı. Etekle temizlenmeyi düşündüm önce, lakin "Pislettiğim için almam gerekir şimdi." diye vazgeçtim.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


1 yorum: