8 Aralık 2013 Pazar

9. KIZ : Erkek Erkeğe Tatile Çıkmak



...

Akşam duş sonrası sahilde bir lokantaya gittik, balığımızı seçtik, mezeler, yetmişlik Yeşil Efe. Garson tabağıma kavun dilimini bırakırken denizin üstüne yansıyan ışıklara baktım, elli hafta şu iki hafta için köpek gibi çalışmak ne de garipti. Bunu her gece yapan insanlar vardı, burası onların kasabasıydı, bizler sadece misafirdik, biz gidince fiyatlar ucuzlayacak onlar her gece bu keyfi yaşayacaktı. Neyse düşünme bunları dedim kendime, kadehimi kaldırıp "Tatilimize…" dedim dostuma.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder