2 Ocak 2014 Perşembe

9. KIZ : Huzurdan Sıkılan Sevgilinin Tartışma Başlatması



Kıskançlık Dokuzlaması : 9

...

"Bitanem saçmalama." diyerek ona sarılmak için bir hamle yaptım. Çok "salak" gözüküyordu cevap bekleyen bakışlarıyla. Kaçtı daha onu tutamadan. Sorusunu yineledi: "Yani şimdi ben kilo alsam terk mi edeceksin beni?" Hoşuna gidiyordu sorun çıkarmak. Göbekli kız sevmemem germişti onu. İyi de onun da göbeği yoktu ki… Peki biz neyin kavgasındaydık? Hem nereden çıkmıştı ikinci dünya savaşı ile ilgili bir film izlerken, pek bir huzurluyken, bu kısır tartışma?

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder