12 Ocak 2014 Pazar

9. KIZ : Kendin Olduğun İçin Terkedilmek




...

+ Sevgi değil, ama kendini koruduğun seni oluşturan kırmızı çizgiler var bunlara dokundurmaman lazım, "Canım Çeşme Kumrusu çekti" de, gidip Çeşme'den getireyim, ama "Yazılarını sil" de, silmem, onlar benim bir parçam, onları ben yarattım ve bundan keyif aldım, kötüdür, değildir önemli değil, onlar beni ben yapan şeyler, silmem, sil-me-ye-ce-ğim…
- İyi o zaman çık git evimden, bu ilişki bitti...
+ Saçmalama kızım
- Deme bana kızım!
+ Ahugözlüm mü diyeyim?
- …

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


2 yorum:

  1. Babani yazdiginda cok etkilenmis, yazmistim ama birseyleri dogru yapamadim..

    Anilarini okurken zaman kavramini bilmeden okumak eksik geliyordu, bunlari yenimi yasadin, suanmi yasiyosun, yoksa coktan hepsini arkanda biraktinda artik bambaska yerlerdemisin..

    YanıtlaSil
  2. Bu yuzden onbilgi vermen benim icin iyi oldu tsk ederim..
    Yalniz daha once yazmis olup simdi serpistererek yayinlamandan rahatsiz oldum.. Devamini okumak istiyorum cunku..

    YanıtlaSil