16 Ocak 2014 Perşembe

9. KIZ : Sevgiliden Ayrılınca Tatile Çıkmak



insidon I

...

Eve geldiğimde, etrafı inceledim. Yalnızlık yine üstüme hücum etti. Ahugözlümün doğumgünümde hediye ettiği ve saçını boyayarak kendine benzettiği bebek oturma odasından bana bakıyordu. 30 yaşında adamın evinde neden oyuncak bebek olur, ve neden gözüne gözüne bakar sorgulamadan yatak odasına geçtim. Yatağın ucundaki gecelik, komidinde duran makyaj malzemeleri, aynanın karşısında yere dökülmüş kızıl ve uzun saçlar, hepsi ahugözlümündü.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder