29 Haziran 2014 Pazar

GELMEYEN PAZARTESİLER : Koşu Bandında Koşarken Düşünülenler





Dakika: 8, Hız: 5.5
"Ehe ehe Türkiye'ye döndüğümde kimse tanıyamayacak beni... Of ya, böyle koşa koşa yakışıklı olacağım, Çisem Çisil içinde kalacağım galiba ben; 

- Eksper bu sen misin?
+ Evet Çisil.
- Ayyyy inanmıyorum... Çok yakışıklı olmuşsun!
+ Oldum galiba biraz...
* O üstündeki gömlek "Slim fit"'mi Eksper?
+ Evet Çisem.
* Ay çok yakışmış!
- Eksper Kuzey'e benzemişsin resmen!
* Hayır, Güney'e benzemişsin bi kere!
+ Kızlar kavga etmeyin benim için...
- Hayır ama Çisem Güney diyor, bence Kuzey!
* Ne Kuzey'i, bariz Güney Çisil, saçmalama!
- Kuzey!
* Güney!
+ Ahaha... Yapmayın kızlar böyle, Ekvator diyelim ikinizde mutlu olun...
- Eksper süpersiiinnn! Akşam Babylon'a gelsene benle...
* Ya Eksper hayır! Benimle Indigo'ya gel...
+ Ehe ehe 
"

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder