15 Temmuz 2014 Salı

GELMEYEN PAZARTESİLER : Teknolojinin Dolma Parmaklar İle İmtihanı




•••••

İlk çıktığında, sakız sandığım şeyin Ipod Shuffle olduğunu öğrenmemle başladı Apple nefretim.

Apple firması hayatımı karartmakta kararlıydı, minimalizm aşığı pis patronları Steve Jobs, her sabah uyandığında, "Eksper'i hayattan daha ne kadar soğutabilir, onun hayatını daha ne kadar kabusa çevirebilirim?" diye düşünüyordu. Her şey onun o kemikli kafasından çıkıyordu.

Iphone kullanmayana kız vermedikleri günümüzde, ondan da aldım bir tane, bir kaç hafta süren bu macera esnasında arkadaşlarım benden "Hıdu bien de gwelfcem." şeklinde mesajlar aldılar, üstelik on dakika sürüyordu bir mesajı tamamlamam. Zaten benim gibi elleri terleyen bir adamın elinde, alet o trend ikonluğundan, o moda öncülüğünden çıktı, bir pislik yuvası haline, bir mikrobiyoloji laboratuvarı haline geldi.

Her tarafı parmak izi olan, üzerinde envai çeşit bakterilerin koloni kurduğu bir tabakayla kaplanan telefondan kurtulup, tam rahat ettim derken Steve efendi Ipad'i çıkardı bu sefer. Başta onu, benim gibi dolma parmaklılar için yaratılmış bir telefon sanıp sevinsem de, gerçeği öğrenmem uzun sürmedi.

•••••

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder