17 Şubat 2014 Pazartesi

BİTİRİRKEN


23 Eylül 2013 – 14 Şubat 2014 tarihleri arasında  4,5 aylık bir süre boyunca blog olarak yayınladım “Neden Evlenmedim” kitabını.

Bu tarihler arasında;  her Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri toplamda 64 adet yayın yaptım ve sizlerin de desteğiyle blog’um 157 bin ziyaretçiye ulaştı.
                                             
Blog’u açmaktaki amacım yayınevlerinin ilgisini çekerek, “Neden Evlenmedim” ve diğer kitaplarımı yayınlatabilmekti... Çok daha fazlasına ulaştım.

Sayısız mesaj aldım, kitabıma beklediğimden çok daha büyük isimler ve yayın evleri ilgi gösterdi, bir adet öyküm "Mutsuz Aşk Vardır" kitabında yer buldu, okur sayısı zaten beklediğimin çok üstünde gerçekleşti, hatta ilginçtir bir adet röportaj bile verdim.

Tüm bunlar sizin de desteğinizle oldu, umarım “Neden Evlenmedim” kitap olarak basıldığında da ilginizi esirgemezsiniz.

Yazdığım diğer bir kitabı  3 Mart tarihinden itibaren yayınlamaya başlayacağım yine blog olarak, o tarihe kadar müsaadenizi istiyorum.

Yukarıda oldukça amatör olarak hazırladığım “Neden Evlenmedim”’e dair minik bir video var, bu işlerden hiç anlamadığımı bilerek izlerseniz sevinirim.

Aşağıda yeni yazıları ve gelişmeleri takip edebileceğiniz, benimle iletişime geçebileceğiniz adresleri veriyorum. (Nihayet dün akşam bir facebook sayfası da açtım.)

twitter profil          : https://twitter.com/ekspermental
facebook profil     : https://www.facebook.com/eksper.mental
e-mail                 : ekspermental@gmail.com


Hepinize ilginiz ve desteğiniz için teşekkürler. 

3 Mart’ta görüşmek üzere... 

Sevgiler. 
Eksper Mental.

Yasemin Aktaş, Aydın Aytaç, Serkan Fidan, Birgül Aşçıoğlu, Gözde ve Kübra Altıntaş'a "Neden Evlenmedim"'in oluşumunda verdikleri destek için ayrıca teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kitabini yayinlayabilecek olmana cok sevindim. Senli benli hitap sekli hikayenden kaynakliyor olmali, birazcik taniyor gibi..yazilarini cok begenerek okudum. Diger blogunuda kitaplarla birlikte merakla bekliyorum.. Sabirsizliktan olayi abartip internette ne yayinladiysan okudum beklemekten sıkıldıgım icin. Oguz ataya mektuptan soykuye oykulere kadar :)
    Cok bekletme bizleri..

    YanıtlaSil