9 Şubat 2014 Pazar

HANGİ KIZ : İçindeki Boşluğu Aşk ile Doldurmak




...

Cama yazdığım formüle tekrar baktım. Ben; onsuz boş, duygusuz, pislik birisiydim. Onunla ise dolu, duygulu ve temiz. Onsuz da vardım aslında, ama yok gibiydim. O neydi peki, tasavvufçuların nefes dediği mi yoksa, ben ceset miydim onsuz, o mu üflüyordu bana, formül bunu mu söylüyordu?

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

1 yorum:

  1. Bekledikçe, bekleyerek kaybettiğin zamana yazık olmasın diye bekliyordun bir süre sonra. İkinci gün, birinci güne, üçüncü gün ilk iki güne, dördüncü gün ilk üç güne... İlk gün mü sadece gerçek acaba bekleyişlerde?

    Enfes .

    YanıtlaSil