11 Şubat 2014 Salı

HANGİ KIZ : Eski Sevgili ile Karşılaşmada İlk On Saniye




...

7. Saniye:
Kapıyı açınca doğruldu, odasından suratına ışık vurdu. Şimdi tüm yüzünü görebiliyordum. Bu açıdan görmeye alışıktım o yüzü, sinemaya gittiğimizde bazen aralarda kafamı çevirir yüzüne bakardım, ama şimdi farklıydı, o zamanlar elini tutardım hemen ardından. Oysa şimdi ellerim vücudumun iki yanında, mağara tavanlarındaki sarkıtlar gibi duruyordu. Acemi tiyatrocular gibi, ellerimi nereye koyacağımı bilemiyordum artık.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder