6 Şubat 2014 Perşembe

HANGİ KIZ : Beklemenin Beklentileri Belirginleştirmesi



...

Pencereye başım dayalı uyuyakalmışım. Sabah kuş sesi değil ama esnafın bağırışmalarıyla uyandım, boynum tutulmuştu. Kahvaltı niyetine bir sigara yaktım. Şaraptan bir fırt çektim. Şarap iyiydi, kan yapardı. Otele herhalde ben uyurken gelmişti. Belki çıkışını görürüm diye düşündüm. Yerimden ayrılmamalı, uyumamalıydım. Çişim geldi, tuttum. Devam ettim girişi gözetlemeye. Yarım paket sigara sonrası, güneş artık tam tepedeyken, bugün artık çıkmaz diyerek umudumu kesip tuvalete gittim. Sanki beni bekliyormuşcasına odamın telefonu çalmaya başladı.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder