26 Ekim 2014 Pazar

GELMEYEN PAZARTESİLER : Beklenilen Gelmedi mi Farkedilmeyen Gelenler 1



Kaybediş Çoklaması - III

...

- Hocu peki biz napıcaz Eskişehirde? Yol bilmeyiz, iz bilmeyiz.
+ Abi iki tane kız var, onlar bekliyor işte üniversitenin önünde...
- Ben sana kız deme demedim mi az önce!
+ Abi ne yapsaydım, kaybolsa mıydık, onlarda gelecekmiş "Anathema" konserine, para vermeyin bizle gelin dedim...
- Heh "artı bir"'lerimizi böyle dağıt, aferin Okky aferin!
+ Abi sende asabisin bugün ha...
- Asabiyim tabi, ömrümü yediniz, bu ne sıcak ya!
+ Hakikatten sıcak ama abi. 
- Peki bu kızları sen nereden tanıyorsun?
+ E çaldık ya burda, konserde tanışmıştım.
- Aferin cidden aferin, ben orada acı çekeyim, sen kızlarla tanış!
+ Ya abi, ne yapsaydım? Konser vermişiz, keyifliyim, sen ağlıyorsun, ne yapsaydım? 
- Teselli etseydin hayvan herif!
+ Off!

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder