13 Ekim 2014 Pazartesi

GELMEYEN PAZARTESİLER : Cafe'de Yan Masada Oturan Kız




Kaybediş Çoklaması - I

....

Pis zihnim ne düşünüyordu bilmiyordum aslında; sanki Günperi dönecek, sırtıma dokunacak, "Eksper götür beni buralardan, minik bir kulübede sen, ben ve romanlarımız yaşayalım." mı diyecekti? Gerçekten, bilmiyordum. En son, kültablosundaki küllerle, değişik resim akımlarından resimler çizip tahmin etme oyununu keşfettim, böylece içinde empresyonizmdi, kübizmdi geçen konuşmalar yapabiliyordum.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder