29 Ekim 2014 Çarşamba

GELMEYEN PAZARTESİLER : Beklenilen Gelmedi mi Farkedilmeyen Gelenler 4



Kaybediş Çoklaması - III

...

- Hocu bu kızlar kim? 
+ Bilmiyorum abi...
- Nasıl bilmiyorsun ya, nasıl bilmiyorsun?
+ Abi nereden bileyim ya?
- Sen demedin mi işte kızlar karşılayacak bizi, gezcez tozcaz...
+Dedim abi...
- E işte onu soruyorum, kim bu kızlar? 
+ Abi onlar bunlar değil ama!
- ...
+ ...
- Nasıl değil ya ? 
+ Abi valla değil, ben de anlamadım...
- E onlar nerede?
+ Ya nereden bileyim, değişmişler bir yerde işte...
- Futbolcu mu hocu bunlar, ne demek değişmişler...
+Ya işte bir noktada onlar gitmiş demek ki
- Ee?
+Sonra bunlar gelmiş galiba, ama tam nerede değişmişler ona takıldım ben...
- Ona takıl tabi sen... Aferin Okky, tek derdimiz o Okky, zaten önemli olan nerede değiştikleri, şu an içinde bulunduğumuz durumda tek düşünmemiz gerek o, aferin Okky, aferin benim Okky'me...
+ Abi bir sus, gözünü seveyim sus!
- Ne susu hocu! Ne işim var benim Çanakkale - Antalya otobüsünde, bir de hiç tanımadığım kızlarla, hırlı mıdır, hırsız mıdır...
+ Nasıl Çanakkale ya, ne Çanakkale'si, Çanakkale'ye mi gidiyoruz şimdi?
- Hayır ya... Son söylenene gidilir...
+ Antalya mı yani? Abi Antalya sıcaktır ama şimdi ya, offf... 
- Cidden elimde kalacaksın bu sefer, ne işimiz var yahu bizim Antalya'da?

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

1 yorum: