3 Ekim 2013 Perşembe

3. KIZ: Arkadaşa Aşkın İtiraf Edildiği An



...

"Ne var, niye gülüyorsun ki?" dedim. "Ya komiksin Eksper. Bu ne, film mi çeviriyoruz?". 18 yaş gururu vardı üzerimde. Kalkmak için bir hamle yaptım. "Saçmalama." dedi, "Konuşalım." Oturdum yine. Bir süre sessiz durduk. Kuğuları izledim. Ona nasıl söyleyecektim ki onu o kuğular gibi gördüğümü? Zerafetine, güzelliğine, kültürüne aşık olduğumu? Ama bir şeyler yapmam gerekiyordu. Zira artık ok yaydan çıkmıştı. "Arkanı dön." dedim. Anlamadı. "Ya suratıma bakma. Konuşamam sen suratıma bakarken. Hep gülüyorsun. Ciddi konuşucam." Yine güldü ama arkasını döndü gerçekten.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder