10 Ekim 2013 Perşembe

4. KIZ: Her Yerde Onu Görmek




...

"O"nu düşünüyordum. Şimdi Amerika'da olan "o"nu… o araba'ya binen tek kız olan "o"'nu… Şimdi Burçin'in oturduğu o koltuk "o"nundu. Ehliyetimi aldığım gün "o"nu almıştım evinden, ilk "o" oturmuştu oraya. Kafamda "o" canlandı. Tüm tatlılığıyla, annesinin pişirdiği poğaçalardan getirmiş, onları yiyerek bir yandan da bana yediren, bik bik konuşan "o" oradaydı, Burçin kalkmalıydı oradan. Üstüne oturuyordu. Votka'dan oldukça büyük bir yudum aldım. Gitsin diye bekledim. Gitmedi.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder