27 Ekim 2013 Pazar

6. KIZ: Görüp Hoşlanan Kişinin İnsanı İnternette Bulması



...

Ertesi gün heyecanla girdim irc'ye. Hemen nickine tıklayıp "Anlat bakalım." dedim, anlatmaya başladı. Akıllı bir kızdı. Cümleleri çok düzgün kuruyor, hayatını anlatırken çok güzel betimlemeler kullanıyor ve bir sürü şirinlikler yapıyordu. Etkilenmiştim. Konu edebiyata geldi, kitaplarla ilgilenmediğini söyledi, üzüldüm. Zira kitaplarla ilgisi olmayan biri ile ilişki yaşamam mümkün değildi. Kızdım okumuyor diye. “Bana kitap tavsiye et.“dedi. Beş kitaplık bir "mutlaka okunması gerekenler listesi" yaptım.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder