21 Ekim 2013 Pazartesi

5. KIZ: Plajdaki Concon Kız




...

Kafamı kaldırdım. Önce ayaklarını gördüm. Bakımlı ve ojeli ayaklar, topuklu bir terlik, bilekte bir halhal, sonra bacaklar, sonra bir pareo, iddialı bir bikini ve suratı. Ömrümde gördüğüm en güzel kız, sanki yağmur sonrası yola kaçmış bir solucanı inceler gibi bana bakıyor, beni kafasında anlamlandırmaya çalışıyordu. Elinde bir çubuk olsa dürterdi beni muhtemelen. Yıllardır geldiğimiz, tam bir sakin Ayvalık sitesi olan yazlığımızın kumsalındaydım. Etraftaki herkes çocukluk arkadaşım, o kız da onlardan birinin Ankara'dan arkadaşıydı. Bizim siteye ilk gelişiydi. Birkaç gündür görüyordum onu fakat concon diye sınıflandırdığım için pek önemsememiştim. Sadece çok güzeldi o kadar.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder