17 Ekim 2013 Perşembe

5. KIZ: Zıt Kutuplar Aşkı




...

Ben rock dinleyen mühendislik öğrencisiydim. Klasik ODTÜ'lü. O da tam bir concon Bilkent Turizm kızı… Benim saçlar belde, keçi sakal almış başını gitmiş, favoriler, üstümde ekmek arası patatesten dökülmüş ketçap lekeli kareli gömlek, altta kıçımdan düşen dizleri artık bombe olmuş bir kot, sırtta asker çantası. O ise sarı gölge atılmış saçlı, yeşil gözlü, inanılmaz güzel ve kalite giyinen, makyajlı, kaşları ince ve çekik alınmış, kirpikleri rimelli, sürekli bronz, buğday rengi tenli bir ceylan.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder